Домашні завдання з предметів на період карантину!
2 клас
Літературне читання
О. Олесь «Ліс восени»
О. Олесь «Біга зайчик-скакунець»
І. Сенченко «Зустріч із зайчиком»
К. Перелісна «Змерз»
К. Перелісна «Віхола»
О. О.Ємченко «Драма на болоті»
М. Вороний «Сніжинка»
Л. Забашта «Берізонька»
Українська мова
С. 102, Впр.3
С. 103, Впр. 3
С. 105, Впр. 3
Скласти казку «Дві білочки»
С. 108, Впр. 3
С. 109, Впр. 3
Математика
№ 498, 499
№ 509, 510
№ 519, 520
№ 529, 530
№ 538, 539
№ 546, 547
№ 555, 556
№ 565, 566
Англійська мова
Unit 5. Let's Play!
Урок 1 - Мій ляльковий будинок Урок 4 - Який чудовий ведмедик!
Урок 2 - Чиї це іграшки Урок 5 - Подарунки на день народження
Урок 3- Одяг моєї ляльки Урок 6 - Що я вмію та чого не вмію
Підручник с.68-79, РЗ:Впр1,2,3 ст.52-59
3 клас
Літературне читання
С.106
С. 106-107
Перлинка с.80-83
С. 107-108
С.108
С. 109
С. 110-111
С. 111- 112
Українська мова
Впр.234, с.96
Впр. 238, с.98
Впр.242, с. 99
Впр. 246, с. 100
Впр. 250, с. 103
Англійська мова
ТЕМА 4. «Відпочинок та дозвілля»
Урок1-У час дозвілля (p. 70, ex. 1)
Урок 2-Різдво на Україні (p. 72, ex. 1,2. Portfolio Work: Describe "Christmas in Ukraine" )
Урок 3-У час дозвілля ( p. 75, ex. 3. Portfolio Work: Draw what you do in the afternoon or in the evening)
Урок 4-Фрукти та овочі (p. 76, ex. 2; p. 77, ex. 4 )
Урок 5-Обідаймо!( p. 78, ex. 1. Portfolio Work: describe your favourite fruit and vegetables )
Урок 6-Повсякденні справи (p. 80, ex. 2)
Математика
С. 94, № 587,588
С. 95, № 597, 598
С. 97, №607, 608
С. 98, № 616, 617
С. 99-100, № 628, 629
С. 101, № 639,640
С. 103, № 649, 650
С. 104, № 658, 659
4 клас
Літературне читання
С. 80, прочитати, переказати текст
С. 81-84, прочитати, відповідати на запитання
С. 84, вивчити вірш напам’ять
Моє домашнє читання с. 63-64, прочитати, відповідати на питання
Я люблю читати с. 120-121 прочитати, переказувати
С. 86-87 прочитати, переказувати
Виконати проект «Мандрівка шляхами Т.Шевченка»
Українська мова
С. 111 вивчити правило, с. 112 впр.219
С. 114 впр. 223
С. 115 впр.226 (4 завдання)
С. 118 впр. 230
С. 119 вивчити правило, с. 121 впр.234
С. 121 вивчити правило, с. 123 впр.239
Англійська мова
Тема 4: Unit 4 THE WORLD OF NATURE (10 год)
Урок 1-Яка сьогодні погода? (Ex. 3, 5, p. 98–99)
Урок 2-Пори року . (Ex. 3, p. 101)
Урок3-Ось і зима прийшла до нас!( Ex. 1, 5, p. 103, 105)
Урок 4-Погода в Англії. (Ex. 5, p. 108)
Урок5-Наша домівка — планета Земля. (Ex. 4–6, p. 111)
Урок 6-Планета Земля (Ex. 2, 4, p. 112, 114)
Математика
С.94 вивчити правила, с.95 № 581,582
С.96 вивчити правило, №591, 592
С. 98 № 600, 601
С.98 вивчити одиниці вимірювання площі, с. 99 № 607, 608
С. 101 № 616
С. 102 № 623, 624
С.103 № 632, с. 104 № 633
С.106 № 643, 644
5 клас
Українська Мова
§ 30 вправа 243;
§ 31-32 вправа 250, 259;
§ 33 вправа 264, вправа 423,424;
§ 35,36 вправа 279,276;
Українська Література
читати твори з розділу «Історичне минуле нашого народу»
Зарубіжна література
Марк Твен (1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра».
Історія України
Теми для самостійного опрацювання
- Відкриття Харківського університету та його вплив на українську культуру.
- Українська революція 1917—1920 рр.
Англійська мова
Тема. Свята
Урок1-Свята. Переказати Різдво в.2, ст.. 116
Урок 2- Передсвяткові клопоти В.2, с. 119
Урок 3-Свята і традиції . Повторити слова, колядку впр.5,с.121
Урок 4-Улюблені свята2 Впр.8.с.124,впр. 9, с.125
Урок 5-Наші спогади Дописати впр.2,с.125
Урок 6- Паска в Україні Переказати с.223
Математика
Опрацювати § 23, 24, 25
Інформатика
Опрацювати § 15, § 16
6 клас
Українська мова
Вивчити про відмінювання іменників ІІІ і ІV відміни
Зарубіжна література
Антон Павлович Чехов (1860 — 1904). «Хамелеон», «Товстий і тонкий».
Англійська мова
Unit 3. Cafes and Shops. Lesson 1. Yummy!
Урок1-Vocabulary WB ex.6,7-p.40
Урок 2-Reading WB ex.4,5-p.39
Урок 3-Listening WB ex.11,12-p.43
Урок 4-Grammar ex.6-p.104§3-p.207§6-p.209
Урок 5-Speaking WB ex.16-pp.45-46
Unit 3. Cafes and Shops. Lesson 1. Yummy
Урок 6-Writing ex.3-p.109
Урок 7-Writing WB ex.18c-p.48
Lesson 2. Going Shopping
Урок8-Vocabulary WB ex.3-p.50
Урок 9-Reading WB ex.4-p.51
Біологія
Завдання усно: опрацювати § 32-37.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 32-37.
Географія
Завдання усно: опрацювати § 29-33.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 29-33.
Всесвітня історія
Теми для самостійного опрацювання
- Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера.
- Боротьба демосу із знаттю. Грецька тиранія.
- Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України. Взаємини греків і місцевого населення.
- Об’єднання Аттики. Законодавча реформа.
- Ліквідація тиранії в Афінах. Завершення формування Афінського поліса. Спарта.
Математика
Опрацювати § 20, 21
Інформатика
Опрацювати § 16
7 клас
Українська мова
Опрацювати матеріал про прислівник. Вивчити правила. Написати твір – мініатюру «Моя сім'я», використовуючи прислівники.
Зарубіжна література
Олександр Грін (1880–1932). «Пурпурові вітрила».
Англійська мова
UNIT 3 A Sound Mind in a Sound Body
Урок 1-Vocabulary- Спорт у нашому у нашому житті. Словникова робота (с.93) Впр.3-с.93-розмістити слова у таблиці
Урок 2-Reading -Що тобі відомо про Олімпійські ігри? РЗ, завд.4-с.46-записати запитання і відповісти на них
Урок 3-Reading- Олімпійські ігри:історія та сучасність РЗ, завд.5-с.47-поставити запитання до виділених слів
Урок 4-Grammar- Види спорту та спортивні ігри. Правило (с.98)-вивчити Впр.3-с.99-доповнити запитання
Урок 5-Grammar-Види спорту та спортивні ігри Впр.5b-с.100-укомплектувати запитання
Урок 6-Listening .Listening .Спортивні клуби.
Історія України
Теми для самостійного опрацювання
Культура Русі–України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.
Практичне заняття: «Слово о полку Ігоревім» як історичне джерело»
Всесвітня історія
- Франція у ХІ – ХV ст. Філіп ІV Красивий. Столітня війна.
- Англія в ХІ – ХV ст. Вільгельм I Завойовник. Генріх ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд.
Біологія
Завдання усно: опрацювати § 51- 53.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 51-53.
Географія
Завдання усно: опрацювати § 22- 25.
Завдання письмово: на контурній карті «Фізична карта Австралії» підписати географічну номенклатуру материка позначити форми рельєфу.
Хімія
Завдання усно: складання формул бінарних сполук за відомою валентністю
Завдання письмово: написати формули сполук з фтором, якщо його валентність рівна І: кальцій, гідроген, алюміній, магній, літій, карбон. Скласти їх структурні формули.
Алгебра
Опрацювати §19, 20. Виконати вправи: 755, 763, 794, 795, 798.
Геометрія
Опрацювати §13,14 ст.104. Зробити в зошиті короткий конспект теорем та ознак. Виконати 387, 389, 421.
Фізика
Опрацювати § 11, 12, 13
8 клас
Українська мова
Опрацювати матеріал про однорідні члени речення
Українська література
Знати зміст твору «Давня казка». Вивчити з неї уривок на пам'ять.
Зарубіжна література
М. Сервантес «Дон Кіхот»
Англійська мова
Тема: Засоби масової інформації
Уроки 1-9
Засоби масової інформації. Впр. 5 ст.86
Мій улюблений журнал (газета) Впр. 1 ст.89
Газети і журнали в Україні. Мій улюблений журнал-твір
Журнали для підлітків на Україні. Впр. 5-6ст.93
Преса у Великобританії. Впр. 1 ст.96 Розвиток навичок читання.
Nelly Вly. Впр. 6 ст.99Лексико-граматичний Впр. 7 ст.102
Шкільна газета Впр. 11 ст.103 Відповіді на питання
Дискусійний клуб Впр. 11 ст.103 Підготувати проект
Історія України
Теми для самостійного опрацювання
- Адміністративно-територіальний устрій Лiвобережної Гетьманщини. Органи влади. Заходи гетьманів щодо захисту державних інтересів Гетьманщини. Соціальний устрій.
- Слобідська Україна в другій половині XVII ст. Заснування слобідських міст. Адміністративно-політичний та соціальний устрій.
Всесвітня історія
Теми для самостійного опрацювання
- Література й мистецтво.
Характер європейської культури. Літературні образи Мігеля Сервантеса. В. Шекспір і театр. Мистецтво доби бароко.
- Досягнення науки та тягар марновірства. Нові знання про Всесвіт. Пошук нових способів пізнання світу. Досягнення медицини. «Полювання на відьом».
Біологія
Завдання усно: опрацювати § 31-34.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 31-34.
Географія
Завдання усно: опрацювати § 29-30.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 29-30
Підготувати повідомлення про рослин і тварин, занесених до Червоної книги, які зустрічаються в нашій місцевості.
Хімія
Завдання усно: повторити властивості основних класів неорганічних сполук.
Завдання письмово: добути кальцій сульфат трьома способами.
Задача. Яка маса і об’єм кальцій сульфату утвориться, якщо в хімічну взаємодію вступає 20 г кальцій оксиду?
Алгебра
Опрацювати §13, §14 виконати вправи: 583, 585, 621, 622, 626.
Геометрія
Опрацювати §12,13 письмово виконати вправи 397, 399, 405.
Фізика
Опрацювати § 26, 27, 28
9 клас
Українська мова
§ 15 вправа 164,168
§ 18 вправа 220, 203
§ 19 вправа 233, 242
Українська література
Скласти хронологічну таблицю «Життя і творчість Тараса Шевченка»; прочитати поему Т.Г. Шевченка «Гайдамаки»
Зарубіжна література
Вивчити на пам’ять на вибір по одній поезії
А. Міцкевича, Р. Бернса, О. Пушкіна
Англійська мова
Тема: Турбота про навколишнє середовище.
Урок1-Екологія та суспільство.Вп.2 ст.32 РЗ
Урок 2-Екологічні проблеми сучасності. Вп.1,2 ст.32-33 РЗ
Урок 3-Тварини під загрозою вимирання Вп.2 ст.33
Урок 4-День Землі Вп.1 ст.34 РЗ
Урок 5- Переробка побутових відходів Вп.1,2 ст.122
Урок 6-Джеральд Дарел: зоолог та письменник Вп.5 ст.127, вп.9 ст.127 письмово
Історія України
Теми для самостійного опрацювання
- Повсякденне життя. Соціально-економічне становище українського населення під владою Австрійської та Російської імперій і соціальні рухи. Форми й характер протесту козаків, селян та військових поселенців.
- Селянські виступи під проводом У.Кармелюка. «Київська козаччина» 1855 р. Селянські виступи в Галичині, Буковині, Закарпатті.
- Утворення Кирило-Мефодіївського братства. Програмні документи й громадсько-політична діяльність братчиків.
- Місце Т. Шевченка в українському національному відродженні. П. Куліш. М. Костомаров. Риси ментальнісних установок, що відрізняли українців від сусідніх національних спільнот: поляків і росіян.
Всесвітня історія
Теми для самостійного опрацювання
- Формування індустріального суспільства в провідних державах Європи і в США. Науково-технічна революція кінця ХІХ ст. та її наслідки. Виникнення великих корпорацій і фінансово-промислових груп. Монополізація економіки. Нові класи і суспільні верстви. Соціалізм. Марксизм. Перший і Другий Інтернаціонали. Міграційні рухи. Утвердження демократії та громадянського рівноправ’я.Зростання ролі держави в суспільно-економічному житті.
- Криза Другої імперії у Франції. Франко-нiмецька війна 1870—1871 рр. та її наслідки. Паризька комуна. Становлення Третьої Республіки. Політичні кризи 80—90-х років. Формування Французької колоніальної імперії.
Правознавство
- Що таке цивільно-правова відповідальність. Цивільно-правова відповідальність малолітніх та неповнолітніх осіб.
- Хто такі спадкодавець і спадкоємець. Що таке заповіт. Як скласти заповіт. Як успадкувати майно.
Художня культура
- Культура і людина в сучасному світі. Відображення емоцій і почуттів, думок і мрій людини у цінностях художньої культури.
- Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації особистості.
Практична робота: Порівняти засоби вираження внутрішнього світу людини у різних видах мистецтва.
Біологія
Завдання усно: опрацювати § 43-45.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 43-45.
Географія
Завдання усно: опрацювати § 18- 21.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 18-21. Оформити контурні карти «Металургійна промисловість», «Машинобудування»
Хімія
Завдання усно: загальна характеристика органічних сполук, елементи - органогени
Завдання письмово: визначити масові частки кожного хімічного елементу в складі сахарози (цукру) С12Н22О11.
Алгебра
Опрацювати §12 - 14 виконати вправи: 481, 483, 486, 522, 526, 529.
Геометрія
Опрацювати §12 письмово виконати завдання 13(2, 4, 6, 8, 9). Ст. 100.
Фізика
Опрацювати § 22, 23
10 клас
Українська мова
Опрацювати §42 – 43. Виконати письмово вправи №514, 516, 517, 521, 524 (І - ІІ)
Українська література
Опрацювати матеріал про життєвий і творчий шлях Михайла Коцюбинського. Читати повість «Тіні забутих предків»
Зарубіжна література
Лев Толстой «Анна Кареніна»
Англійська мова
Unit 5. Комунікаційні технології.
Урок 1-Сучасні засоби комунікації Впр.7 ст. 75
Урок 2-Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті Для чого я використовую
Урок 3-Інтернет.Усне повідомлення
Урок 4-Основні частини комп'ютера. Впр. 3 ст. 76 Grammar point ст. 76, вивчити
Урок 5-Комп’ютерне обладнання. Впр.4ст.78
Урок 6-Всесвітня мережа. Впр.4 ст.79письмово
Урок 7-Веб-ресурси. Впр 3, ст.81Письмово
Урок 8-Комп’ютерні програми. Впр 3, ст.82письмово
Урок 9-Інтернет-кафе Впр 7-а, ст 84 письмово
Історія України
Тема для самостійного опрацювання
- Проголошення ЗУНР. Є. Петрушевич. Злука УНР і ЗУНР. Українсько-польська війна. Поглинення Північної Буковини, Бессарабії та Закарпаття іноземними державами.
- Запровадження радянської державності та її характер. X. Раковський. Білий та червоний терор. Повстанський рух. Н. Махно. Падіння радянської влади у 1919 р.. Денікінський окупаційний режим.
- Організація влади в Україні після приходу радянських війсь восени 1919 року.
- Формальне визнання радянською Росією незалежності УСРР. «Воєнний комунізм».
Всесвітня історія
Тема для самостійного опрацювання
- Листопадова революція та становлення Веймарської республіки в Німеччині.. Світова економічна криза в Німеччині. Встановлення нацистської диктатури в Німеччині. Економічна, соціальна та ідеологічна політика гітлерівського режиму. Войовничий антисемітизм.
- Прихід до влади в Італії Б. Муссоліні.
- Фашизація Італії., створення корпоративної системи.
- Політичні портрети Ф.Д. Рузвельта Б.Муссоліні, А. Гітлера.
Правознавство
- Конституційне право
Загальна характеристика конституційного права. Передумови прийняття і загальна характеристика Конституції України. Основні етапи розвитку української державності. Політико-правове закріплення суверенітету України. Особливості політичного режиму, форми правління та адміністративно-територіального устрою України.
- Основні права, свободи і обов’язки громадян України
Громадянство України: поняття, підстави набуття і припинення. Поняття і загальна характеристика прав, свобод і обов’язків людини і громадянина. Міжнародні стандарти у сфері прав людини: поняття, акти, що їх визначають. Загальна характеристика прав, свобод і обов’язків громадян України. Гарантії та механізми захисту прав і свобод: поняття і види.
Художня культура
- Скульптура – гімн людині.
Античні скульптори. Мікеланджело – втілене відчуття форми (“Оплакування Христа”, „Давид”, „Мойсей”, гробниця Медичі та ін.
Практична робота: Бесіда на тему: „Чому Мікеланджело називали водночас „учнем давніх” і „порушником традицій” ?
- Образотворче мистецтво Італії: епоха „титанів”
Леонардо да Вінчі. Живопис як одна з форм втілення всеосяжної геніальної натури митця («Джоконда», «Тайна вечеря»).
Рафаель. Зображення чистоти та чарівності жіночого образу, його духовного зв’язку з природою («Сікстинська мадонна», «Прекрасна садівниця»), благородного і духовного спілкування людей (фреска «Афінська школа»),
Практична робота: Віртуальне відвідування музеїв образотворчого мистецтва.
Біологія
Завдання усно: опрацювати § 14 - 18.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 14- 18.
Географія
Завдання усно: опрацювати § 32-33.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 32-33. Дооформити практичну роботу №3 (другу частину)
Хімія
Завдання усно: повторити основні властивості сульфатної і нітратної кислоти.
Завдання письмово: записати рівняння реакції взаємодії нітратної кислоти з алюмінієм та купрумом; урівняти їх методом електролітичного балансу.
Математика
Опрацювати §9, 10, 11. Виконати в зошиті: ст.72. №108, 110 ст.77 № 126, 127.
Фізика
Опрацювати § 37, 38, 39
11 клас
Українська Мова
Написати твір на морально-етичну тему за однією з тем:
- Якщо дитину виховує телевізор
- Сучасна молодь і комп’ютер: позитивне і негативне
- Якщо дитячому розуму не вистачає духовної «їжі» то він всотує різні дурниці.
Повторити актуальні орфографічні та пунктуаційні правила, дібрати до них приклади
Українська література
Прочитати твори Довженка «Зачарована Десна», «Україна в огні»
Зарубіжна література
А. Камю «Чума»
Англійська мова
UNIT 5 IT’S YOUR PLANET
Уроки 1-10
Вплив науково-технічного прогресу на довкілля та життя суспільства.
Проблеми екології та пошук шляхів їх вирішення.
Взаємозв’язок у природі. Глобальне потепління, озонова діра, парниковий ефект – наслідки діяльності людини. Альтернатив-ні джерела постачання енергії та інш. ресурсів. Екологічний транспорт.Групи та організації в боротьбі за безпеку екології та екологічну свідомість людини.
Writing an Opinion Essay
Читання :ex.1a, p.132; ex.3a, pp.133-136,ex.6b, pp.137-138;Vocabulary Point, p.139;
ex.1, p.139 ; ex.3, 4 pp.140-141; ex.2,3, p.142;Grammar Point, p.143
ex.2a, pp.146-148; ex.3, p.148; ex.4a, pp.149-150,ex.2, p.151
ex.4a, 5, pp.152-153
Письмо:ex.1b, p.133; ex.3b, p.136 WB, ex.1 p.142;ex.4,5, p.143,WB, Ex.1, p.151, ex.4b,c, p.156;
Ex. 5b,c, p.157,ex.8, p.160WB
Історія України
Теми для самостійного опрацювання
- Активізація національного руху у другій половині 80-х років.
- Формування національних громадських організацій і об'єднань. Початок та проблеми релігійного відродження.
Всесвітня історія
Теми для самостійного опрацювання
- Роки “брежнєвського застою”. (1964 – 1985 рр.). Суспільно-політичне життя країни. Дисидентський рух.
- Від “перебудови” до розпаду СРСР (1985 – 1991 рр.) Лібералізація суспільного та політичного життя. Антидержавний путч 1991 р. Розпад СРСР. Росія у кінці ХХ – на початку ХХІ ст..
- Нові незалежні держави Балтії, Закавказзя та Середньої Азії, Білорусь, Молдова. Особливості шляхів історичного розвитку.
Біологія
Завдання усно: опрацювати § 29- 31.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 29-31.
Практична робота № 11. Розв’язування екологічних задач.
Екологія
Завдання усно: опрацювати § 3-7.
Завдання письмово: написати відповіді на запитання в кінці § 3-7.
Економіка
Завдання усно: опрацювати тему «Управління підприємством».
Завдання письмово: Практична робота 4. Визначення особистої здатності до підприємництва
Хімія
Завдання усно: повторити природні джерела вуглеводнів
Завдання письмово: скласти порівняльну характеристику крекінгу і піролізу.
Математика
Опрацювати §12,13. Виконати в зошиті: ст.279. №224, 229.ст. 301 № 249.
Фізика
Опрацювати § 31, 32, 33
Астрономія
Опрацювати § 2. Відвідати сайт Star12.at.ua